Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Aj, a mozgás :(

2017. április 29. 22:59 - Wailele

Tegnap sikerült 18 g cukrot megenni. Maradt két zabfalatka, abban volt 6. Mártinál megittam egy ricorét - nem volt kedvem, és soha nem is fogom játszani az eszemet, hogy ha megkínálnak, hogy "jaaaaaj, én nem eszek cukrooooot!". Ekkora tételnél legalábbis. És este még itthon is ittam egy 3in1-t.

Azért bevallom, szerintem ez bőven belefér :)

Viszont a barátkozással elment az idő, és nem volt kedvem tornázni, úgy gondoltam, a héten már volt kettő, semmi baj nem lesz, ha 3 edzés lesz a héten, és a harmadik holnap lesz. A kalória rendben volt, csókolom. (Azaz még a hasprogramot sem csináltam meg.)

A rossz hír, hogy ma is elblicceltem a mozgást. Nem vígasztal, hogy rájöttem, azért, mert már megint rohadt hideg van. A tüzifám elfogyott (na ilyenkor hiányzik a gáz, hogy csak kicsit rányomnám...), van kis ágfa, elismerem, az bőven elég lenne, de nem volt türelmem azzal se vesződni, a fal meg nyomja a hideget. Ilyenkor van az, hogy semmit se bírok csinálni.

Ehhez hozzájön - nem ez az oka, de igenis hozzájön -, hogy megint egyedül vagyok. De legalább a kalória rendben van: 1.640.

Mindegy, a mérés rendben megvolt, és tetszenek az eredmények, ostromlom a 60-ast...

17_04_29.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr8412468793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása