Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Utolsó jó napok

2017. március 21. 22:43 - Wailele

Tegnap megtaláltam egy fotót magamról abból az időből, amikor icipicit voltam nehezebb, mint most. Egy olyan nadrágban, amit valamikor végleges célnak gondoltam, csak aztán kiderült, hogy még kisebb leszek :). Akkor eléggé be kellett húznom a hasam, és visszafojtani a levegőt. Viszont rádöbbentem, hogy talán már jó. És tényleg. Könnyen fel tudom venni, de az oviban, pici széken még kényelmetlen lenne, kell még pár hét. Na de akkor is!!! 

Rájöttem, hogy igenis csinos vagyok már, és ettől jól érzem magam.

Holnapra nem kértem már ebédet, mert nem akarok maradékot itthon hagyni, és jól döntöttem, mert maradt kaja holnap estére. Hihetetlenül kevés kaja elég, amikor fogysz, ezen mindig megdöbbenek. Miközben nem érzem magam se túl éhesnek, se túl lemondónak. Valamelyik nap jutott eszembe, hogy ez a program annyiban változtat az ételhez fűződő kapcsolatomon, hogy eddig azért ettem, hogy jóllakjak, most pedig azért, hogy ne legyek éhes. Őrült nagy különbség.

Ma 1.680 kalóriám volt, edzés Béres Alexandra 22 perc, plusz 25/25/25 hasprogram. 

Sajnálom, hogy valamilyen szinten elrontom ezt a jó szériát, a mai volt zsinórban a 24. jó nap. A jó az, hogy nem érzek kitörni készülő feszültséget, nem vagyok kívánós, nincs zabálós kényszerem. Csak a figyelmem nem lesz úgy ott, ami kisebb bajt csinál, de tekintve, hogy amikor számolok, mennyire észnél kell lenni, ha nem tudok figyelni, az nemigen fog keretbe férni. Nem baj, ezt most elfogadom. Napközben nem lesz nehéz, már összeírtam, miket fogok venni, vinni (müzliszeletek, gyümölcs dobozkában, sok víz, 3in1 kávé. szendvicset, ilyesmit nem), állítólag közösen elmegyünk majd ebédelni, de szerintem valami salátabárszerűbe. Az esték lesznek csúszósak, mikor Gergővel leszek, Gergő egyébként is rizikófaktor, mert beindul az anya kényeztet, vesz ilyen-olyan finomságot a kisfiának effektus. Más körülmények között kis bor is benézne, de most nem iszok alkoholt a tanfolyam miatt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr8812360167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása