Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Ígéretes kezdet

2017. április 21. 22:53 - Wailele

Meg kell szoknom, hogy figyeljek a vízre az oviban is! Ma eggggyáltalán nem ittam, és még levest se ettem, mert paradicsomleves volt. Délutános voltam, úgyhogy vagy 3-5 deci víz lement, mire elindultam, de délután ötig az nagyon kevés. Mindegy, már bepótoltam, csak nem az igazi így.

Megint fáj a csuklóm, pedig most tényleg nem csináltam semmi olyat. Nem tudok másra gondolni, mint egy kis szabotázsra. Holnap előveszem SVT-vel. Ahogy az emésztésemet is, mert nem tetszik. 

Egyébként viszonylag könnyen megy a fogyi, nem szenvedek. Jó, ez a negyedik napom :P .

Ma hazahoztam a napraforgómagot, ami ott van volt az oviban a mikró tetején (néha ez van uzsonnára a gyerekeknek, de nem nagyon kell nekik, és nagyon sokat küldenek). Én meg csak rájárok, beszámolom persze, de olajos magvaknál ez azért veszélyes. Ma rám szóltak, hogy vigyem haza, senkinek se kell, csak én csipkedem. Én meg örömmel hoztam haza. Mert itthon is kísértés, de legalább rádobom a mérlegre, mielőtt megeszem, és ez sokkal megtartóbb. Egyébként nem számoltam rosszul.

1.670 kalória volt ma, és 15/15/15 hasprogram. A hétvégén főzés lesz, mert ma a paradicsomleves miatt nem hoztam kaját.

Nem is írtam még. Egy hónapja új kolléganő jött hozzánk, hát, mi tagadás, ő is kövér. (Úgy értem, sokkal jobban, mint én). És nemrég épp csipegettem a konyhában, mikor a másik kolléganőm meg engem csipkedett, hogy már megint eszem. és az új csajszi meg azt mondta: De rajta nem látszik! Hát olyan boldog voltam, ilyet én szoktam mondani másokra, de hogy végre énrám mondják, ez olyan, mint amikor a boltos a butikban azt mondja egy ruhára, hogy túl nagy rám :). Pedig a fotók, amiket a napokban csináltam, nem hazudnak... Minden relatív, ugyebár.

Holnap mérés van, várom. Valahogy most úgy érzem, hogy megint eljön a minden mérésnapon valami érték javul időszak. Régebben így volt, és remélem, hogy az SVT visszahozza.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr1212444735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása