Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Eddig jó

2017. április 23. 20:57 - Wailele

Most büszke vagyok magamra. Ellentétben a tegnappal :P.

A kalóriát tegnap is tartottam (1.660), de a gyerekem mutatott egy játékot, és úgy beszippantott, hogy egyszerűen képtelen voltam abbahagyni, míg nem szédelegtem az álmosságtól. Szóval az edzés ugrott. Azzal engedtem meg magamnak, hogy oké, de akkor ma edzés, méghozzá nem 20 perc, hanem 40! És ettől függetlenül hétfőn is edzés, ahogy eredetileg lett volna. Azért a hasprogramot megcsináltam fél tizenkettőkor, mikor már úgyis felkeltem a géptől. 16/16/16.

Ma pedig megvolt a 40 perc (plusz a hasprogram 16/16/16). Kerestem youtube-on olyan edzést, amit bírok is 40 percig, és találtam egy táncosat. Elég pörgős, de azért nem annyira, nagyon tetszik a nő alakja, csak egy bajom van vele, a zene nem nagyon tetszik. Mindegy, most még jó, mert új, és mert még nem olyan könnyű, de hamarosan unalmas lesz. Viszont simán mehet vele 40 perc akár mostantól mindig.

Majd megnézem, kell-e még oldani a mozgásra, de 40 percet már rég mozogtam egyfolytában, még ha így "büntetésből" is...

Ma 1.640 kalóriám volt, még mindig tartom a cukornélküli életet. Tegnapelőtt tej helyett kakaót tettem a kávémba, nem akartam játszani az eszem az oviban, de csak pár csepp volt, ma pedig (egy hét után először) ittam egy műkapuccsinót (tudod, a 3in1), ami 6 %-os cukortartalmú, de egy csészébe 0,72 gramm (igen, kevesebb mint egy) cukor kerül. Na ebből még akár kettőt is megihatok naponta :).

Különben a kávé nagyon finom mézzel...

Ja. Tegnap mérés volt:

17_04_22.jpg

Nekem tetszik. Nagyon számítok rá, hogy végre minden mérésnél lesz pozitív változás, nem csak most az elején...

Sokat eszem a napraforgómagból (beszámolva!), és tegnap kitaláltam egy jó kis rostdús reggelit zabpehelyből, joghurtból, napraforgómagból és mézből. Majdhogynem nyalánkságnak is megfelel :). Ezenkívül ma zabkását uzsonnáztam, és ittam rengeteget. Remélem segít. De oldok is az emésztésemre. Most.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr5112448725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása