Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Hogy menjen a mozgás is

2017. április 20. 23:03 - Wailele

Eeeez nagyon durva volt!

Nekiálltam a szokásos tisztításnak. Fogyira már nemigen kell, így gyorsan tisztítottam kicsit a mozgásra. Merthogy elég gáz, hogy úgy vonszolom magam ezen a téren, pedig alapból erős vagyok. Pikk-pakk megvolt, gondoltam, egy gyors valamit még oldok a listámról. Aha, meg ahogy azt Móriczka elképzeli. Ez a gyors valami végül csaknem 3 órás lett (mondom, HÁROM ÓRÁS!). Belenyúltam egy (pár) önbüntetősbe, és az olyan, hogy akadályozod az oldást magát, hiszen épp az a lényege, hogy önbüntetős, szóval nem akarod, hogy ki legyen javítva! Úgy kipurcantam, hogy azt gondoltam, én biztostuti, hogy nem fogok ma tornázni, ott egye meg a fene, csak tegyem le az ingát, húzok aludni. 

De aztán, mire végeztem (majdnem este tízkor...), már úgy gondoltam éreztem, hogy pont most esne jól egy jó kis tombolós-üvöltős-ugrálós edzéske. Úgyhogy kerestem egy jó step-aerobikot (Jane Fonda még szerepel benne, nem túl nehéz, de azért érezni lehetett, hogy pördül a pulzusom), rákapcsoltam az erősítőt, és adj neki! (ezért jó, hogy a hegyen lakom :P ) 18 percet mentem. Egyértelműen az SVT-nek tulajdonítom. És hát az a lényeg, hogy ne erőből, hanem belülről jövő igény miatt mozogjak!

A hasprogramot a 12/12/12-vel akartam kezdeni, de a plankbe belebambultam, úgyhogy végül 15 lett :).

Cukorelvonási tünetem már egyáltalán nem volt. Keveset aludtam az éjjel, úgyhogy kávékat ihattam ma nyugodtan. A főtt kolbászt, amit a főzelékhez feltétnek adtak, mustárral-kenyérrel szoktam megenni, de láttam, hogy a mustárban 6 % cukor van (de most komolyan, mi a fenének kell a mustárba 6 % cukor???), úgyhogy inkább hagytam. Végül 1.680 kalóriával zártam. 

Délután megcsináltam a táblázatokat, a grafikont és egy motivációs tacepaot is tettem ki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr1212441929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása