Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Végső célruha

2017. április 03. 20:04 - Wailele

Ma 1.680 kalória volt a kaja, de érdekes volt.

Délelőttös vagyok, tehát alapból kicsit nehezebb, mert viszonylag hosszú a nap, és az ovis reggeli egyébként is "sűrűbb". (Délutános héten mikor az ebédhez ülök, 100-150 kalória van bennem, ilyenkor meg jó, ha 400-nál megáll...)

Mákosguba volt az ebéd, ami ugye kicsit kalóriásabb megint, ráadásul nekem még itt a pénteki kaja, szóval előbb annak kellene elfogyni. Végül megfeleztem (egy kis ez, egy kis az), de kivárni már végképp nem tudtam, szóval mindent megettem ebédre, azaz 1.480 kalóriával álltam fel délben az asztaltól.

Viszont innentől megszűnt a sóvárgás meg az éhenkórászkodás, most estére gondolkodni kellett, miből hozzam össze azt a kis maradék 200 kalóriát. Alma lett meg kávéfélék.

Nagyon figyelek, hogyan alakul a fogyi így svt-vel, érdekes :). Na persze majd a mérésnél mutatkozik meg. Most egész héten hajnalban kelek (fél öt), hogy legyen időm még reggel megcsinálni egy tisztítást, de szombaton rendes mérés :).

Kitaláltam egy összeállítást magamnak a legvégső végére, bár lehet, hogy már szülinapomra meglesz (július vége), addigra már talán látni fogom, hogy mekkora méret leszek végül. Vettem egy gyönyörű citromsárga fonalat, abból csinálok egy rövidujjú csipkemintás felsőt. Hozzá veszek egy Bonprix szoknyát, ami CSAK vékony koromban áll jól: egy nagyon bő, fekete. Ha ehhez egy derékig érő sárga pulcsit felveszek, az nagyon tuti lesz, asszem van citromsárga gyöngyöm, megcsinálom hozzá a kedvenc karkötő-fülbevaló garnitúrámat. Most, hogy belinkeltem a szoknyát a csoportba, rá kellett mennem, így most "üldözni" fog a reklámja, de ez most kifejezetten jó :).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr6812398793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása