Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Előzetes

2017. április 15. 19:06 - Wailele

Lassan túl a húsvéti kajadömpingen. Tudom, másnak még csak most kezdődik, de az én vendégeim gyerekeim ma elmentek. Szerencsére a tortát rájuk sóztam, csak egy egészséges szeletet tartottam meg. Nem indítom még újra a fogyit, mert sok a maradék, és hosszú az idő, míg boltba jutok, szóval az a legésszerűbb, hogy ami van, azt még megeszem. (Ezt jól kidumáltam, ugye? :P ).

Van gyümölcsleves, szendvicsnek való, és tervezek - ha már így van - némi bűnös bundás kenyeret meg rántott húst is, utána úgyis hónapokig nem lesz ilyesmi. Ja, és maradt 25 deka darált keksz, és elmentettem két banánt, ebből csinálok valami keksz-alapú, vaníliapudingos-banános finomságot.

Hétfőn kezdjük a programot elölről. Ugyanezzel az erővel mehetne tovább is, de van abban valami továbblendítő, ha az ember az előző - immár túl soknak érzett - hibáit mintegy eltörli, elfelejti, és tiszta lappal indít. A végeredményt tekintve ugyanaz, hiszen én ugyanaz az ember vagyok, de a kezdeti lendület nagyon sokat jelent.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr9512431691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása