Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Holnap :)

2017. április 17. 19:15 - Wailele

Enyhe fejfájással ébredtem. És olyan rossz közérzettel, hogy fel se akartam kelni. És levert voltam.

Nem akartam fájdalomcsillapítót bevenni (a klasszikus fejfájásaimnál ez a bevett gyakorlat, ritkán fordul elő, de ha igen, és nem veszek be gyógyszert, eléggé el tud fajulni...). De most kíváncsi voltam, meddig jutunk. Szerencsére nem sokáig. Úgy értem, délutánra elmúlt, és csak néha, nagyon-nagyon halványan érzékeltem.

Ma még nem volt számolás, de azért észrevettem, hogy a vacsora sokkal visszafogottabb volt, nem igényeltem, hogy sok legyen, megelégedtem egy szelet kenyérrel. Ezt a tisztításnak tulajdonítom.

Az SVT megy tovább, és holnap indul a fogyi :).

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr3212431851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása