Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Mozgás? Szuper :)

2017. április 24. 21:58 - Wailele

Tényleg kezdem élvezni a mozgást. Ez azért annyira nem új, voltam én már ilyen fázisban, de már régen, 2012. tavasz-nyáron. Most meg, mikor úgy nézett ki, hogy nem érem el a buszt hazafelé, és egy órát várnom kell(ene), úgy döntöttem, inkább hazajövök gyalog (5 + 2,5 km), legalább meglesz az edzés. De aztán sikerült hazajönnöm, de annyira jó idő volt, én meg már be voltam "lőve" a mozgásra, úgyhogy átöltöztem, és irány futni. Pedig a barátnőm épp felhívott, és ritkán beszélünk, de akkor hosszan, és le is mondhattam volna a futást, hogy majd később tornázom valamit, de inkább a barátnőmet raktam le pár perc után. Az első szintet csináltam (2 perc futás, 1 perc gyaloglás, kis bevezető és levezető) összesen 28 perc. Jó volt, bár a végére megköhögtetett - maradék megfázásos tünet. Hasprogram 17/17/17.

Ezt szeretném hosszútávra, hogy ne végigkínlódjam azt a 20 percet, hanem élvezzem a negyvenet :). Jó, ehhez hozzájött az is tényleg, hogy tornázós helyen van az internet, és megnőtt a választék... Így is van olyan, hogy az embernek nincs kedve, de ne ez legyen már az alap!

Megnéztem SVT-vel, a súly-termosztátom 78 kg-ra van beállítva. Ez azt jelenti, hogy ha egyáltalán nem törődnék a fogyival, akkor a szokásaim ennyi kilóssá tennének. Se több, de kevesebb se lennék.

A kalóriám 1.680 volt. Elfelejtettem, hogy ma darástészta lesz az oviban, és mégis vettem ebédet. De sikerült becserélni a tésztát inkább még egy adag levesre (jó tartalmas csirkeragu volt), úgyhogy a kaja elég könnyű volt ma :).

Azért jó, hogy holnap nem kell tornázni. De mondjuk inkább az idő miatt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr9012451843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása