Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Hát nem volt könnyebb

2017. április 05. 18:53 - Wailele

Nem lett könnyebb a mai nap sem. Ez a nagyon korai felkelés eléggé megnehezíti a dolgom. Mire bekerülök az oviba, már nagyon éhes vagyok, ott mindenféle finomságok vannak elől, nyitott zacskóban, ma például mogyoró volt, ami a legeslegeslegrosszabb minden finomságok közül. Belecsippentettem hármat, megvolt a két kávé, és reggel kilenckor már túl voltam 720 kalórián (na jó, reggelivel együtt)! Persze ettől nagyon hamar betelik a napi keret, vagyis már irtó éhes vagyok akkor is, mikor elmegyek aludni! Ehhez képest a következő reggeli felkeléstől számítva még 3 óra, mire reggelizem. Csoda, hogy nem tudok mértéket tartani?

Jól van, már csak két nap, aztán majdnem két hétig nincs ilyen.

Azért most is meg tudtam állni, és tulajdonképpen nem is voltam annyira éhes, pedig délben csak levesre futotta, meg kér kis fasírtra, délután meg kis gyümölcsre. (1.640 kalória)

Az edzés mégsem lesz olyan nagy gond, kiszámoltam, hogy mostantól naponta 4,5 órát kell takarítanom :P. A takarítás ugye nem az igazi edzés, de azért ennyi kivált fél órát simán. (A fűnyírást még bele se számoltam...)

A mérés nagyon tuti volt. Szépen csúszik le a pesti művem eredménye.

04_05.jpg

Most viszont megyek, és azonnal oldok erre, hogy minden nap nehéz valami miatt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr5312404071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása