Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Amikor belebambulsz a hasizomgyakorlatba

2017. április 27. 21:59 - Wailele

Fárasztó volt ez a nap, de fogyi szempontjából teljesen jó, majdhogynem élvezetes. 

Sajtos croissant volt lett volna a reggeli. De eljött a nap, amikor már nem nagynehezenbesuvasztjukafinomdesűrűkajátakeretbe sztori volt, hanem a kellafenénekcsakabajvanvele.Illetve még semmiképpen se akartam lemondani a mostanában kedvenc reggelimről. És még az inkábbhucolommagammalkistálkában kényelmetlenségét is inkább vállaltam, pedig ott volt a kényelmes reggeli.

Mondom: 15 g zabpehely, 10 g napraforgómag, 40 g natúr joghurt, 10 g (egy kiskanálnyi) méz. Ez éppenpont 200 kalória, finom, és miután a zabpehely miatt iszok rá jó sokat, tele is vagyok vele rendesen. De azért ez nagyon jó érzés ám, emlékszem, hogy elküldtem a francba mindenkit még az elején, amikor 90 körül voltam, az ilyen grammos kajákkal :) . Nem akartam, nem volt cél, és nem volt feltétel se, hogy én ilyeneket egyek, és lám, most ezt eszem szívesebben. Jelzem, a gyerekeknek csorgott a nyála, pedig mikor nekik van ilyen kaja, csak fújognak :P

Aztán ebédre rakott káposzta volt, az még hagyján, hogy finom, de abból aztán tényleg jó sokat ehet az ember lánya. Vacsora előtt pihengettem kicsit, és este, mikot már tényleg irtó éhes voltam, ehettem a még rengetegebb csirkeragu levest.

Edzés nem volt ma, nem is baj, viszont a hasprogramba belebambultam, úgyhogy a tervezett 18 helyett 20/20/20 lett. 

Ja, nincs izomlázam. Ez jó, de valójában azt jelzi, hogy még mindig bírnék SOKKAL többet!

Ja, és 10. lépcsőfok :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr3212459667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása