Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Mostantól SVT-vel

2017. április 01. 21:35 - Wailele

Elhatároztam, hogy mostantól (mármint amióta hazajöttem a tanfolyamról) minden nap csinálok egy SVT (Spirituális VálaszTerápia) tisztítást a fogyásra. Lehetőleg reggel. Ezt a folyamatot 71,9 kg-ról indítom. (Basszus.)

Első nap - csütörtök: Megcsináltam a tisztítást reggel, meg is történt a csoda: úgy hagytam félbe egy tál gyümölcslevest, hogy belefért volna a keretbe, csak azért, mert jóllaktam. Na ilyen még az életemben nem történt. A mozgás még mindig nem nagyon megy, de türelem.

Második nap - péntek: Nekiálltam reggel, de azt a választ kaptam, hogy nincs semmi tenni/tisztítani való. Jó, nekem rendben. Igen ám, csak aztán mindent felfaltam, amit csak lehetett, meg azt is, amit nem, még pénzért is vettem sütit. Kicsit megijedtem. Azt még nem engedem meg, hogy csalódjak a módszerben, de résen leszek. Talán csak nagyon kezdő vagyok, talán csak van egy kis tehetetlensége a dolognak, talán csak akármi. 

Harmadik nap - szombat: Kicsit megnyugodtam. Egyrészt jó kis hasmenés pucol, szóval nem sok marad meg bennem a tegnapi bűnös kajákból. Másrészt azért csak lement 30 deka. Ma már tisztítanom kellett rendesen, és könnyű is volt a nap. Simán belefértem 1.670 kalóriába úgy, hogy ettem sűrű sajtos croissont is, tehát mennyiségre nem volt olyan sok. És volt gyümölcs, meg folyadék is. Igyekszem valamit a mozgásért is tenni. Kicsit sok dolog feladat összejött most, hogy végre vége a tanfolyamnak, plusz két hét múlva húsvét, de valahogy beillesztem.

Nagyon fáj a lábam. A csuklóm viszont meggyógyult...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr8312394359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása