Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Sok-sok gyümölcs

2017. március 19. 23:23 - Wailele

Volt kicsi mozgás is ma. Nem számolom, hogy összehúzkodtam a levágott gallyakat :P. Csak a Béres Alexandrát, 16 percet csináltam. Meg a hasprogramot, 25/25/25. A csuklóm szinte egyáltalán nem fáj már, de azért nemigen használom még. Béres Alexandra minden gyakorlatnál használja a súlyzót, én teljesen kihagytam, sőt, a karomat is csak tessék-lássék emeltem fel, szerencsére ebben a videóban mindig 2-3 izomcsoportra dolgozik, szóval a fenekem és a combom átmelegedett.

Viszont ezt a videót lehet, hogy felviszem Pestre is. Gondolkodtam, mozogjak-e, és ha igen, mit, abban a pici, egyhelyiséges lakásban. De ez szerintem belefér. Szó szerint :).

Ma jóformán csak gyümölcsöt ettem - miután meglepő élvezettel megreggeliztem a maradék fél pizzámat. A barátaim tegnap olyan finom fajta almát hoztak, hogy mikor választanom kellett, hogy gyümölcs vagy spenót, nem volt kérdés. Alma, kivi, mandarin és banán, salátában, turmixban és csak úgy is, ahogy jött.

Szedegetem össze, miket fogok felvenni a tanfolyamra. Az biztos, hogy egyik nap szoknyában leszek! 

Minden nap ráállok a mérlegre (most szabad, mert nem görcsölök), csak ráállok, mert tudom, hogy előbb-utóbb elmozdul a 69,5-ről, és minden nap várható :).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr4512352325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása