Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Jó nagy bucka volt!

2017. április 07. 21:27 - Wailele

Most is nagyon álmos vagyok, de írok, mert ígértem, és mert holnap már nem hiszem, hogy le tudom írni úgy, ahogy érdekes.

Végül nem tisztítottam akkor este, úgy gondoltam, hogy reggel úgyis tisztítok a fogyira, akkor egyúttal megcsinálom. Na az érdekes az volt, hogy nem tudtam megcsinálni. Elkezdtem, de annyira zizi lettem, az inga összevissza kalimpált, elfogott a kétségbeesés, egyszerűen nem tudtam mit csinálni, abba kellett hagyni. Arra kellett tisztítani, hogy egyáltalán tudjak tisztítani! Mit mondjak, elég ijesztő volt.

A vicces az, hogy a tegnapi nap MÉGIS KÖNNYŰ volt!

Aztán utánaolvastam, és megtudtam, hogy ha mondjuk van egy önbüntető programod, akkor az meg tudja csinálni, hogy blokkolja a tisztítást. Nabanyek!

Annyit ki tudtam erőszakolni, hogy legalább egy elengedő kijelentést össze tudjak rakni. Ma reggel nem is tisztítottam semmire, viszont az elengedőket sokkal többször mondtam, mint egyébként szoktam. Délután megnéztem, és NÉGY DARAB önbüntető programot találtam! Rendbetettem, úgyhogy innen mehetünk tovább.

Ma se volt nehéz, 1.690 kalória körül lehetek (rántott hús volt, de elég kevés, szóval bízom benne, hogy max ennyi).

Holnap mérés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr6412408849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása