Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Na ezért nem veszek ruhát

2017. március 17. 21:58 - Wailele

Miután napok óta tisztítok, megérkezett a megoldás: ha ennyire nem megy a mozgás, talán vissza kellene lépni. A valami kevesebb, mint amennyit illene, de sokkal több, mint a semmi, ami azért van, mert a rendeset próbálom kierőltetni magamból, és márpedig juszt se megy.

És máris enyhült a nyomás, és könnyedén neki tudtam állni annak a 15 percnek, amit úgy gondoltam, simán megteszek. Nem választottam, csak elindítottam a lejátszót azzal, hogy bármi van benne, 15 percig csinálom. Péntek Enikő volt benne. Nem tudom, miért volt ez az ellenállás, bár gyanítom, az ok valahol elérhetetlen mélységekben lehet. Nem baj, nem kell tudnom. Talán áttörtem ma valamit, talán csak a mai napra, majd kiderül. A hasprogramot se erőltettem: 20/20/20, de ez legalább pihenés nélkül ment.

A csuklóm nagyon fáj, nagyon duzzadt, nagyon nem javul. A kartámaszos részeket duplalépcsőfokrafellépéssel helyettesítettem.

A kalória rendben van, 1.650 lesz, miután megittam egy babakávét még ezután.

Sokat ittam ma. Is. Többet iszom 2 liternél mindennap, mióta beüzemeltem a kancsót, talán 3 is megvan.

64. lépcső. Azt hiszem, kicsit bepánikoltam, most én érzem úgy, hogy túl lassan fogyok, és hogy ez nem lesz elég a fogadalmamhoz. Pedig bíznom kell, hiszen mindig működik, ha tartom, és most igenis tartom. A dzsekit pedig, amit akartam, igenis fel fogom venni a jövő héten, mert már jó, és ha úgy érzem, hogy feszül, akkor majd nem próbálom leerőltetni a csípőmön, hanem szépen felhúzom a derekamra, és lazán viselem. Ma belebújtam a fekete szoknyámba. Emlékszem arra a szülői értekezletre, amikor nem lehetett levenni a blézert, mert csak félig tudtam felhúzni a cipzárt hátul. Most pedig még lejjebb is csúszik a derekamon a csípőm felé! Nahát.

Nézegettem (methogyugye folyamatosan nézegetem) a Bonprix katalógust, és rádöbbentem, hogy hú de kicsi leszek, mire végzek. Ugyanis a 40-es méret csípőbőségének felső határa fél centivel kevesebb, mint amennyi én most vagyok. És még hol a vége??? Na látod, ezért nem szabad most ruhát venni...

Holnap mérés... Nem érdekel, ha nem mutat elég fogyást. Tudom, hogy úgy működik, hogy sokáig semmi, aztán egyszercsak 2 kiló egyik napról a másikra. Tessék igenis hinni ebben emlékezni, hogy ez mindig gyakran így megy.

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr512346745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása