Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Tendenciák

2017. március 08. 20:38 - Wailele

Tegnap picit rosszul szerveztem az időmet. Délelőttös héten hosszúzni annyit jelent, hogy extrém fáradt vagyok, mikor hazaérek. Persze, hogy nem bírtam azonnal tornázni, amikor meg nekiállhattam volna, felhívott egy jó barátom, és 3/4 11-kor tettem le a telefont azzal, hogy nem bírom tovább. De persze már tornázni nem tudtam. (Azt hozzá kell tenni, hogy a telefonhívás nélkül is sok energia lett volna rávenni magam, és nem esküszöm meg rá, hogy sikerült volna.)

Ennek persze az is lett a következménye, hogy reggel megint kialvatlan voltam, és későn keltem, tehát a mérésből csak annyira futotta, hogy ráugrottam a mérlegre súlyt mérni. 70 kg, ami nem olyan jó, ha azt nézem, hogy szombaton már 69,6 kg voltam, de nem is rossz, ha azt nézem, hogy akkor fél tízkor mértem, most meg reggel ötkor. Szerencsére holnap délutános leszek, tehát tudok majd reálisan mérni (egy nap csúszás nekem belefér). Aztán szombaton megint jó, mert szombat, szerdán szünet, szombaton szombat, szóval jó sok mérést rendesen meg tudok csinálni. 

Tegnap egyébként a kaja rendben volt, 1.670 kalóriával zártam. Elkezdtem reggel a kis zabpelyhet kis joghurtban éhgyomorra, plusz innivaló dolgot, érzem, hogy működik. A sok folyadék megy továbbra is, ezzel most megint nem lesz gond. És rengeteg alma van itthon.

Ma is rendben volt a kaja: 1.650 kalória. Az ovisat lemondtam. Elég sok kaja van a hűtőben, és láttam, hogy vagy a tegnapit vagy a mait érdemes lesz lemondani. A mait mondtam le: tegnap paprikás krumpli volt, ma bolognai. Jó döntés volt :). Holnap kérek megint: spenót lesz :).

Ma megvolt a 30-as hasprogram. 

Megérkezett a stopperes órám futáshoz. Nem tudja mind, amit ígértek, de amit tud, azzal is sokkal könnyebb lesz bánni, mint az okostelefonnal.

A csuklóm még fáj, de határozottan javul.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr7512323469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása