Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Inspiráció

2017. március 06. 21:35 - Wailele

Ma reggel elaludtam - majdnem -, és rohanni kellett, de amit a tükörben láttam, attól lemerevedtem, úgyhogy eltöltöttem előtte pár engedélyezetlen másodpercet. Megjelent a hasam két oldalán az a vonal vagy én nem is tudom, hogy micsoda, ami csak akkor van, amikor már alakul. Nem tudom, leírni, csak ott van :) Tudod, amikor már van oldalad, amikor az ember már nem henger alakú, hanem ellipszis alapú hasáb :P

A mai nap extra jó lett volna. Délelőttös vagyok, és mivel az előző ilyen kicsit nehézre sikerült, kicsit tartottam tőle. De végül nem volt gond, sőt, simán ki tudtam tartani étkezések között. De aztán felhívott a barátnőm, hogy menjünk vásárolni. Mentünk. Míg sétáltam hozzá, imádkoztam, hogy ellen tudjak állni a csábításnak. És úgy is volt, az édességet meg a péksüteményeket szinte meg se láttam. Gyümölcsjoghurtot vettem és almát, és egyetlen pici (12,5 gramm) csokikát. Persze ezzel is 1.730 lett a kalória, 40-50-nel több, mint szeretném, de azért almával vétkezni nem olyan gáz :P.

Vettem natúr joghurtot és aprószemű zabpelyhet is, reggel megmérem, mennyi kalória egy kis csészényiben elkeverni egy teáskanálnyit, és ezzel fogom indítani a napot. Bár a rengeteg folyadék is megtette a hatását, ha érted, mire gondolok. Nem baj, ezt most már csinálom, egészséget akarok! Jó lesz már nyugodtan mérlegre állni mindig, és nem azt számolni, hogy mikor is voltam utoljára...

Ma nem volt edzés, a hasprogramhoz nem volt sok kedvem. Azzal vettem rá magam, hogy megengedtem, hogy a könnyített verziót csináljam. 30/30/30 ez is, csak levettem a szobacsizmám :).

Ja. Arra szoktam rá - most, hogy már lehet megfagyás nélkül enni a konyhában is -, hogy evés közben a bonprix katalógust forgatom. Pedig tudom, hogy nemigen fogok onnan rendelni, szeretem felpróbálni a ruhát,és a kezemben érezni az anyagát, de akkor is inspirál. Még egy ok, amiért komolyan veszem ezt a pár hetet: amikor Pesten járok, talán nézek magamnak nadrágot. És azt is kitaláltam, hogy szoknyát is fogok hordani! És ma vettem (pénzért!!! mikor a neten ingyen is van egy csomó!!!) kötős újságot. Hasonló okokból, mint a ruhakatalógust :)

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr8212318463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása