Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Értékelés 2.

2017. március 01. 19:58 - Wailele

Lezárult a február, a második teljes hónapunk. Az eredmény nem valami szívderítő, de nem is lehetett többet várni 18 lépcsőfoktól. Ráadásul sajnos az összes (mind a 4) elrontott napom sűrű egymás utánban, 2 héten belül történt. Tehát ebben a hónapban kábé 70 dekát fogytam, és 2 centit. Mondjuk rövid is volt a hónap :P.

2_honap.jpg

Ilyenkor szoktunk elkeseredni, pedig nincs miért.

  1. Ennyi munkát beletéve ennyi eredményt lehet elvárni :P
  2. Havi 70 dekát fogyva is 60 kilós lennék már, ha elkezdtem volna 20 hónapja...

És harmadikként említsük meg, hogy bizonyos dolgokban fejlődtem, ami nagyon is fontos.

  • A szokásnaplóm napi értéke decemberben 4,71 volt, januárban 5,87, februárban pedig 6,78.
  • Januárban összesen 8 edzést csináltam, februárban 12-t.
  • Februárban csak 3 edzésnapot hagytam ki, és az edzésidőt is növeltem a végére, a hasprogram pedig 12-ről immár 28-ra nőtt.

Remek alap a márciusra, amikor is 24-ig semmi extra kihívásnak nem nézek elébe, csak a saját csapdáim lesznek, ami remélhetőleg már kevesebb. És márciusban már igazi edzések vannak, amelyeket addig csinálok, ameddig tartanak.

Ma jó napom volt. A kaja nyugis, 1.650 kalória lesz, mire végzek. Edzésnek ma vagy a fit-teszt lett volna, vagy legalábbis erősítő. De a bal csuklómban valami ínhüvelygyulladásféle van, nagyon fáj és nem tudom forgatni. Még annyira nem vészes, de mondjuk egy tál ételt nem tudok vele megtartani... Úgyhogy inkább pihentettem. Ráadásul olyan szép az idő, és megszáradt a megragasztott cipőm is, szóval elmentem futni. Igen, hazaértem a gyaloglásból, ittam egy kávét, és már indultam is! Első hetes futásprogram. Önmagában nem lett volna nehéz, sőt, de ahelyett, hogy a domboldalban futottam volna oda-vissza viszonylag vízszintes terepen, vettem egy nagy levegőt, és futottam dombnak le, dombnak fel. Na így azért érdekes volt :). A pulzusom 168-ra ment fel, ez több, mint amit mérni szoktam (144-150), de most éppen hegymenet után kellett mérni. (Ja, végül is ez is egy teszt volt...). A hasprogramot pedig felemeltem 30/30/30-ra, szerintem ez most maradni fog egy darabig, különös tekintettel arra, hogy az erősítő edzésekben vannak hasizom-gyakorlatok is.

Meg kell mondjam, nagyon jó érzés végre teljes edzésekkel dolgozni. Nem csak elvonszolni magam 20 percig...

Ja. És ma felértem az 50. lépcsőfokra. Ezzel pedig a program nagyjából negyede megvan!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr1412305697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása