Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Átlagos nap

2017. február 23. 21:39 - Wailele

A mai egy teljesen átlagos nap volt. Átlagos motivációval, átlagos befektetéssel.

Délelőtt volt sütike, de csak annyi, hogy 510 kalóriával jöttem haza, ez igazán nem kirívó. Így aztán egész jól be lehetett osztani a hátralévő kalóriát, többször ettem, mindig eleget. 1.620 kalória lett a vége.

Edzés is úgy volt, mint tegnapelőtt, hogy akartam is, meg nem is, de nem volt vészes. Cindy első edzésprogramját csináltam 20 percig, hasprogram 26/26/26. Fekvőtámasz 4. Kimostam az edzőcipőmet, hogy ne legyen kifogás, hamarosan mehetek futni :).

Viszont reggel rádöbbentem, hogy a rózsaszín kardigánom szinte lóg rajtam. Nagyon lelkes voltam tőle!

Felpróbáltam a fehér blúzt, amit szombaton akarok felvenni, hát, elég kicsi. Majd meglátom, legfeljebb nem veszem le a kardigánt :P. Csak azt meg kár lenne, mert akkor nem látják, milyen sokat fogytam már :).

Ma láttam magamról fotókat tavaly nyár elején és a pénteki farsangról. És nekem az volt a benyomásom, hogy látszik a fogyás. 

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr3712286251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása