Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Ma nem volt bukta

2017. február 22. 22:40 - Wailele

A mai napra is jutott egy kis varázslat - jó tudni, hogy immár az Univerzum(om) mellettem van. Nem tudom, hogy oldottam volna meg enélkül. A kolléganőm végül mégis jött dolgozni, tehát alaposan megúsztam az ebédet, ami ugye a bukta lett volna. 

Délelőtt ettünk, aprósüteményt, beszámoltam. Így zártam 1.730 kalóriával. Nem tudom, mennyi süti van még az oviban, de szerencsére nem tudom,hol tartjuk. ki tudnám deríteni könnyen, de úgy döntöttem, jobb ez így. Egyszer majd csak elfogy...

Ma már a teljes 26/26/26-os hasprogramot csináltam, és tegnap elkezdtem teszt üzemmódban a fekvőtámaszt. Legalábbis gyakorlatnak még nem nevezném azt a hármat, amit meg bírok csinálni :).

Egész héten abban a nadrágban járok, ami az első rövid távú célruhám volt. És azt is érzem, hogy a télikabátom elforog rajtam. 

Kíváncsi vagyok a szombati mérésre.

Ma belegondoltam, milyen jó lesz, mikor egy-egy rendezvényre, amit mondjuk hetekkel előtte tudok, meg tudom tervezni, mit veszek fel, és ami még érdekesebb, tudok majd tervezni és alkotni hozzá ékszert. Mert most ugye még pár nappal előtte sem lehetek biztos benne, melyik ruhában lennék a legcsinosabb :).

Ma visszatornáztam magam a 45. lépcsőfokra. Kiszámoltam, jó ha 18 fokot mászok ebben a hónapban :P. Nem baj, de legalább rendesen mozgok már. Tulajdonképpen februárban csak kettő edzésnapot hagytam ki...

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr4312283583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása