Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Lázadás. Szerencsére csak fejben...

2017. február 11. 21:29 - Wailele

A mai nap rendben ment, már ami a szokásokat illeti. 1.690 kalória, hasprogram 21/21/21.

A mérés nem tetszett. Az én hibám. Ha a program elején kezdtem volna a mozgást rendesen, akkor nem lett volna gond, elfogadtam volna az eredmény olyannak, amilyen, és szépen beállt volna. De most már voltak elvárásaim az eredményt illetően, és ebbe bekavart, hogy elkezdtem viszonylag intenzíven izmot építeni. Most gyakorlatilag visszatértem a január 27-i értékhez. 

Súly 71,2 kg
Mellbőség 98
Derékbőség 88,5
Csípőbőség 103,5
Combkerület 56,5
Összesen 346,5

 

Mármint súlyban, és innen tudom, hogy a mozgás az oka. Mert centiben kevesebb vagyok (kettővel), és a %-os értékek is jobbak: a zsír, a víz, és az izom is.

Viszont valaki a fejemben folyamatosan lázad. Megértem, mert ez az 1.680 körüli kalória keret irtó kevés, ha normális kaját akarsz enni. Úgy értem, nem édességet, de nem is csak salátát. Ha nem csak egy zsömlét eszek, vagy tízóraira eszek még egy-két narancsot, máris alig marad keret délutánra. Ma eldurrant az agyam. Reggel nem két szelet kenyeret ettem meg, hanem hármat (nem nagy szeletek, hiszen összesen volt 13 deka, tehát plusz 4 dekáról beszélünk basszus!), és mindjárt ezer fölött volt ebéd után a kalóriabevitel, pedig az ebéd csak húsleves volt! Kora délután megettem egy mandarint és egy banánt, na az már luxus volt! És a tudat, hogy ez most már mindig így lesz, nem valami szívderítő. Ha belegondolok, mennyi kalóriát ehettem meg én akkor, mikor híztam???? Amikor mindent megettem, amit megkívántam?

Mindegy. Most igyekszem tartani magam, és bosszankodom. Mert azt gondolom, hogy az edzés miatti "sokkot" lassan kiheveri a testem, lassan el kell kezdeni megjelenni az eredménynek, akkor pedig bejön a farsang (péntek). De ha azt sikerül is kivédenem, akkor egy hét múlva meg a teadélután. Igyekszem elfogadni.

Az is olyan fura, mintha folyamatosan szorulásom lenne. De nincs. Csak olyan nehéznek és telinek érzem a hasamat, mármint alul, ahol a belek vannak, sajnos a gyomrom, az üres...

Viszont legalább az edzéssel nincs bajom, nem vonszolom magam, nem gondolkodom kifogásokon, hanem örömmel állok neki. És jobban is bírom, ma Cindy első programját csináltam, és már simán ment a 20 perc, nem kellett tekerni. Ez is valami... Talán lassan meg is emelem a 20 percet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr3212249838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása