Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Jobb lett, mint vártam.

2017. február 07. 20:56 - Wailele

A mai nap sokkal könnyebben ment, mint vártam.

Azzal kezdődött, hogy az ominózus sütemény megérkezett, de olyan szörnyű volt (ránézésre kemény és száraz, és elég kétes tisztaságú nejlonszatyorban érkezett), hogy nem volt igazi kísértés. Azért ropi volt, de hát abból meg nem kell olyan sok, kicsit eszel, osztjóvan.

Aztán hirtelen felindulásból eldöntöttem, hogy MA megyek be a városba. Aminek az lett az eredménye, hogy délután kettő volt, mire hazaértem. Éhes voltam útközben is, de a ropi miatt 500 kalóriára taksáltam a délelőtti mennyiséget, szóval nem akartam ebéd előtt enni. Az ebéd viszont tökfőzelék volt, ami ugye elég laza egy kaja, a fasírtot is sütőben sütik, nem olajban... Vettem gyümölcsöt: kétféle mandarin van itthon és alma és banán. Szóval minden tök jó.

Ja! Betettem a kosaramba egy doboz fagyit, de a pénztárszalagra már nem tettem rá, szépen visszakullogtam vele a fagyasztóhoz. Mert ha azt megeszem, akkor már semmi mást nem ehettem volna, felet nemigen tudok még enni, és különben is, szétfagytam volna belülről.

Most tartok ott, hogy nem nagyon tudok lassan mit felvenni - főleg nadrágot -, mert amit eddig hordtam, már valami borzasztó (véletlenül álltam meg a tükör előtt, te jó ég, komolyan iszonyat), a kisebbek meg még kicsik. Jól van, pár hét.

Holnap mérés, reggel. Nem nagyon érdekel. Úgy értem, ma is, tegnap is ráálltam, 71 fölött volt mindkét nap. Ha holnap is ilyet mutat, nem érdekel, nem írom be. Csak a szombatiakat, meg amikor délutános vagyok. Nem vagyok hajlandó például ma egész este ezen izgulni. Vettem lájt kólát a biztonság kedvéért, ennyi koffein lehet, hogy felspannol. És akkor keveset fogok aludni. De akkor munkával szeretném tölteni az időt, nem sötétben idegeskedéssel.

Egyébként úgy érzem, a több gyümölcs működik :P

Az edzés is megvolt, pedig mikor hazaértem, elég kimerült voltam (3 órányi folyamatos caplatás után), és elkezdett beindulni az agyam, hogy fogom kidumálni az edzést. De leállítottam, és végül kedvvel csináltam meg az erősítőt. Ez Cindy 2. videója, ami kicsit könnyebb, mint az első (váltakozó napokra szánták). Nem is kellett pörgetnem, végig azt csináltam, ami volt. Éreztem, de nem volt vészes. Nem is köhögtem nagyon, és rögtön megcsináltam a hasprogramot (20/20/20). Közben azon gondolkodtam, hogy amikor az edzésen hasizom gyakorlatok is vannak, akkor csinálok-e majd hasprogramot. Majd meglátom. És arra is kíváncsi vagyok, hogy ennyi előkészület után hogy fog menni az igazi hasizomgyakorlat...

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr5012236132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása