Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Könnyű nap

2017. február 05. 19:39 - Wailele

A mai nap könnyű volt, mert nem volt itthon ovis kaja. El is gondolkodtam rajta (megint), hogy hagyni kéne a fenébe az oviból kaját hozást, mert okosabban tudok enni, ha magam gondoskodom a kajáról. De hát olyan sokat jelent az az idő, amit nem kell ezzel vesződni, és hát olcsóbb is. Asszem... Meg arra is gondoltam, hogy ugye az a szabály, hogy olyan étrendre kell berendezkedni, ami bármikor tartható, és nekem most az tűnik ésszerűnek, hogy az oviskajás mennyiséget szokjam meg. Persze az is igaz, hogy nem akarok örökké ovis lenni, de pár évig még biztosan.

Mindegy, ma könnyű volt, paradicsomszószt csináltam, az gyorsan kész van, könnyű és imádom. Kenyérrel ettem. Főzhettem volna krumplit, de jólesett a kenyér. És bőven belefért. Ettem almát és mandarint is, megvan a folyadék is.

Edzés is volt. Bár mára erősítő lett volna az aktuális, de annyira szép volt az idő, és nem tudni, meddig tart. Tüzifát hordtam be, az is volt 20 perc, de azt mondtam, hogy ez nem fog számítani (nincs több, mind bent van már). Viszont ha már úgyis kint voltam, és úgyis el akartam menni sétálni kicsit, akkor már nekiindultam, csak úgy gumicsizmásan. Futás-gyaloglás volt, 0. heti program :P , azaz egy perces váltással, 20 perc. Nem is köhögtem. Csak picit. De nem fuldoklósan.

A hasprogram is megvolt (20/20/20) . Jó, hogy ezt csinálom. Nekem nagyon csúnyán megereszkedett a hasam a sok fogyás-hízás-fogyás miatt megnyúlt bőrömre jött nagybabás-sokvizes terhességtől. Ez a kis hasprogram most még nem olyan nagy ügy, de legalább mindennap van (na azért érzem ám a végére rendesen). Egyébként ki tudja, milyen gyakran kerülne sor edzésen belül rá. Talán 8-10 naponta? És ezen a hétvégén végre kentem is a hasamat meg a nyakamat.

Na most végigpróbálgattam a gardróbot, tele van rövidtávú célruhákkal! Már most rám jönnek, persze olyan is van, ami soká lesz csinos, de egy csomónak már nem sok kell: a február végi farsangra már válogathatok. Lesz egy bál aznap a szomszéd faluban, szívesen elmennék, csak nem tudok hazajönni :(

A 36. lépcsőre léptem ma, elképesztő, hogy mindjárt 40-es lesz, a 150valahányból!!!

 

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr7112185152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása