Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Nehéz nap. 34. lépcső

2017. február 03. 21:58 - Wailele

Ma volt mérés, de annyira ronda volt, hogy inkább áttettem holnapra. Mint ahogy mostantól kedd és péntek helyett szerda és szombat lesz a mérés napom. Túl sokszor vagyok délelőttös, azaz túl sokszor kell túl korán mérni, amikor túl csúnyák az eredmények. Ez pedig elrontja az egész napomat. Mint például ma, amikor is legszívesebben a csalódottságtól végigzabáltam volna a napot. Ami azt illeti, sokat is ettem ahhoz képest, amennyi ésszerű lett volna, egészen délután egyig (!!!!), amikor viszont le kellett állni! Vagyis onnantól kezdve gyakorlatilag éheztem, ami meg igazából tilos lenne!

A helyzetet az mentette meg, hogy elmentünk vásárolni. Ennek több előnye is van, azon túl, hogy a mai napon szépen elfogyott az este, és már nem olyan sok maradt éhezni.

  1. vettem csomó gyümölcsöt, pár napig legalább lesz.
  2. vettem egészséges-diétás kajákat is, mint például a natúr joghurt.

És még egy jó hír, hogy nincs ovis kaja itthon. Na jó, van egy kis leves meg fél adag főzelék, de az kevés lesz, mindenképpen főzni fogok.Hajlok rá, hogy lassan átálljak erre. Jön a jó idő, és talán sikerül annyira rendbe tennem a biciklit, hogy megint bízhassak benne, és járhassak vásárolni vele. Ha nem, akkor meg majd megyek busszal, nem érdekel. Vagymittudomén, nem megyek ennyire előre inkább.

A lényeg, hogy a hétvégém rendben lesz.

Ma az edzés az volt, hogy futottam és gyalogoltam 18 percet. És megvolt a hasprogram is 20/20/20. Izomlázam van kicsike, már csak a nyújtásnál veszem észre, eddig is alig tudok rendesen lehajolni, de ma még annyira se ment. Meg kicsit a fenekemet érzem.

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr9412181152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása