Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Túlélőnap - 25. lépcső!!!

2017. január 23. 23:14 - Wailele

Közben kiderült, hogy elég rosszul számoltam legutóbb, mert sehogy se jön ki május 5-re az az 59 kg, azaz ha minden úgy megy, ahogy eddig, akkor június 30-ra lesz meg. Jó lesz az is, és jó, hogy ezt akkor nem tudtam, mert akkor kellett ez a kis motiváció :)

A vasárnap jól ment. Mivel már csak krumplipüré volt itthon (se rántott hal, se majonézes cuccok), meg leves, olyan jól álltam kajával, hogy estére vaníliapudingot is ehettem. Aztán kaptam egy hírt, ami nagyon rosszul esett, úgyhogy semmi lelkierőm nem maradt. Például megcsinálni a hasprogramot.

Mára minden jobb lett, legalábbis lelkileg. Ami azért jó, mert kajailag nem könnyű. Reggel hülye pizzás csiga volt (ja, mert megint az oviban indult a reggel), amivel 9 órára 720 kalória lett bennem, majdnem a napi adag fele! Úgyhogy ebédre csak picit ettem, meg volt kis uzsonna. Nem voltam éhes délután, de azért még irtó messze volt az este.

Észnél akartam lenni, mert egész nap azt számolgattam, hogy ma el kéne rontani, több dolog is erre csábított. Azt tartott vissza, hogy holnap mérés, ráadásul ésszerű időben, basszus nem fogom megint mérés előtt elcseszni!!!!! Ráadásul ha ma okos vagyok, akkor elérek a 25. lépcsőre, ami a teljes táv hatoda!

Úgyhogy hazafelé bevásároltam minden túlélőcuccot, amit ismerek. Vettem egy üveg light kólát, és egy csomag savanyúcukrot. Ez utóbbit ritkán vetem be, de most jól jött. Egy-egy szemben mindössze 15 kalória van, sokáig tart elszopogatni, azaz az "evés" élményt - az agyamnak és a lelkemnek - sokáig fent tudom tartani.

Ily módon volt délután öttől késő estig

  • egy csésze kávé
  • 1 l kóla
  • egy csésze kapuccsinó (3 az egyben, tudod)
  • 13 szem savanyúcukor.

Ez mindössze 265 kalória volt, és mondom, órákon át gyakorlatilag folyamatosan volt valami a számban ( :P ).

Az edzés is megvolt (20 perc + hasprogram 16/16/16), izgatottan várom a holnapi mérést!

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr1412148795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása