Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Valaki lakik a házban.

2017. január 18. 16:52 - Wailele

Tegnap nagyon rosszul voltam. Már az oviban elkezdett rázni a hideg, és rossz volt a gyomrom. Hazaértem 760 kalóriával. Begyújtottam, és ott aludtam el a fotelban a kályha mellett.

Persze nem maradhattam ott, nagy keservesen levetkőztem és ágyba bújtam, előtte megettem 600 kalóriányi gabonapelyhet. Nem kívántam, de a 760 kalória durva lett volna. Viszont egyáltalán nem ittam. Féltem, hogy nem marad meg bennem.

Végül túléltem az éjszakát.

Bár valaki lakik a házban, aki nem én vagyok. Az éjjel zörgésre ébredtem, mintha valaki rámolna valamelyik szobában. Vagy mintha a macska randalírozna. De ő itt aludt az ágy mellett. Nem tudtam eldönteni, hogy kintről szól a zörej, vagy bentről, és elég kába voltam, szóval inkább aludtam. Viszont ma reggel kitettem másfél virslit egy bögrébe, és mire hazajöttem, az egész virsli eltűnt. Hm???

Mindegy, most már elég jól vagyok, ma már ittam is rendesen - csodálkozva, hogy nem fájt a fejem a tegnapi nap után. (Megvan a megoldás: ugyanúgy melegítek vizet inni, mint a kávéhoz. Csak nem ugyanannyira...) Viszont a hasam puffadt, a gyomrom fura. De ennyi. És most örülök ennek is.

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr2112135729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása