Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Budapesti összefoglaló

2017. április 01. 21:23 - Wailele

Semmit sem tornáztam, és nagyon-nagyon sokat ettem. Persze a semmit se mozgás azt jelenti, hogy naponta azért kábé 6-7 km-t gyalogoltam, de hát ez nem nagyon számít.

A tanfolyam nagyon jó volt, az agyam szétzsibbadt mindennap, de élveztem minden percét.

Így viszont sajnos 7 nap volt, amit elrontottam, jól lezuhant a lépcsőm. Részben annak is tudom be, hogy a márciust elég csalódottként éltem meg, mivel a 24 töretlenül felfelé húzott lépcsőfok mindössze 80 deka fogyást eredményezett. Nagyon bizakodó vagyok, hogy a tanfolyam után ez megváltozik.

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr6212394355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása