Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Visszatérés

2017. január 13. 21:11 - Wailele

Ma már sokkal jobban vagyok. A torkom fáj, és ezért nem is tornázom. Kicsit bűntudatom van volt miatta, mert eredetileg lustaságból nem akartam tornázni, de most belegondolva, hogy még egészségesen is fulladozom mindig, talán mégis helyesebb, ha várok.

Megérkezett a Bon Prix katalógus, és máris teljesítette a feladatát. Megmozdult bennem a kisördög, hogy ha már úgyis lefelé kell húznom a lépcsőt az edzés miatt, akár a kaját is hagyhatnám a csudába. De aztán lapozgattam a katalógust, és mégis csak betartottam a számolást: 1.630 kalóriánál tartok, még lesz kábé 40.

Ja. Reggel nem mértem. Még tartott bennem a lázadás a hideg ellen. Pedig hasznos lett volna megnézni, mit műveltem magammal... Már csak azért is, mert ma rendes időben mérhettem volna, így meg jövő héten korán kell majd. Mindegy.

Egyébként a múlt héten túrtam két farmer-rövidnadrágot, különböző méretben. Egyelőre mindkettő kicsi :P : és még egy selyemövet is. Ha nagyon behúzom a hasam, pár másodpercre be tudom kapcsolni :). Van egy nagy sátorméretű ingem, amit akkor viseltem, mikor... szóval régebben. Viszont amikor csinos leszek, összefogom ezzel az övvel, és ruhaként fogom hordani!

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr3412123911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása