Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Azért megvolt...

2017. január 10. 00:01 - Wailele

Próbáltam tartani a rendes menetrendet, de nem sikerült. Miután ma negyed tízig aludtam, tiszta fölösleges volt időben ágyba bújni, úgyse tudtam volna aludni. Reggel pedig korán kell kelni, délelőttös leszek. Jó hír tulajdonképpen, mert csak így van esély még hétközben visszaállni. Szerencsére nem lesz edzés holnap, tehát most kifárasztom magam, és holnap tényleg korán megyek aludni. (ez a terv...)

Ma jól ment a kaja, még este hétkor is csak 1.300 kalóriánál tartottam. Viszont az edzést nagyon nehezen bírtam. Egy hanganyag miatt a lépcsőzést választottam, de már a 14. perc után ki akartam állni. Végigcsináltam a 20 percet, de nagyon nehezemre esett. Úgy értem, indokolatlanul. Talán az volt az oka, hogy éhes voltam, és amúgy is akkor még csak 850 kalóriánál jártam. Talán azért, mert rögtön hazaérkezés után volt, amikor ugye eleve a gyaloglás után voltam. Mindegy, most ez volt.

A hasprogram is ment (némi pihenés után): 15/15/15.

Jó lesz a hét, csak a szerda lesz necces: aranygaluska. Ráadásul délutános leszek, tehát egyszer eszek az oviban, aztán még haza is hozok egy adagot. Fogalmam sincs, hogy vészelem át, majd addig kiagyalom.

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr2812114557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása