Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Az a K. majonéz...

2017. január 07. 21:38 - Wailele

Az első nap volt, mióta elkezdtük, hogy mind a 10 pontot kipipálhattam a szokáslistámon. Jó, eleve minden másnap csak 9-et kell, mert nincs mindennap edzés, de és krémezni is csak nem munkanapokon kell. Szóval nem követek el hibát, ha csak 8 pontom van, de azért mégis jó érzés ez a tizes.

Ma éhes voltam. Hülye majonézes kukorica. Úgy értem, itt volt, ez volt tegnap a menü a konyhán, de hát abból csak keveset lehet enni. Hálistennek elfogyott. Holnap igyekszem könnyű kajákat enni, jólesne most igazán jóllakni. Húslevesre tippelek. Vagy spenótra, majd eldöntöm. Meg van még kis maradék zöldbab, na az is biztonságos.

Így most 1.640 kalóriánál tartok, ami azért jó, mert ha véletlenül szűken számoltam volna azt a k. majonézt, akkor is beleférek. Megvolt a 20 perc edzés, ahhoz is annnnnyira nem volt kedvem, hogy csak na. De azért megcsináltam lelkesen, elég jól bírtam, nem is kellett igazán köhögni. A hasprogram (14/14/14) elúőtt pedig vártam pár percet, de nem ültem le. Csak lassú helybenjárással meghallgattam egy-két számot, míg csendesedik kicsit a légzésem. Így jó volt.

Most is éhes vagyok. Na ilyenkor jó a számolás, mert tudom, hogy nem ettem keveset, biztonságban vagyok, tehát nyugodtan örülhetek, hogy ezekben a pillanatokban is FOGYOK!!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr8912108085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása