Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Semmi különös.

2017. január 04. 20:55 - Wailele

Próbáltam keveset aludni, hogy ma időben tudjak ágyba bújni. Meglátjuk, sikerül-e, mondjuk álmos vagyok... Ne félj, mérlegre nem mertem volna most ráállni ;).

De azért jó, hogy ma nem volt edzés. Felemeltem a hasprogramot 13/13/13-ra, mert megláttam a hasamat :P. Kicsit megereszkedett, de annyira nem ijesztett meg bezzeg, hogy a krémet is használjam :(. A nyakamat viszont kentem mindennap mostanában. Most két napig nem fogom, nem izgatom fel vele a kollégáimat...

Egyébként teljesen hétköznapi nap volt, főztem egy tejberizs és rizsfelfújt közötti cuccot, most erre volt türelmem. Eléggé kifogytam mindenből, de nem akartam lemenni boltba (bár lenne rendes fagyasztóm). Viszont délután rámtelefonáltak a barátaim, hogy menjünk vásárolni, úgyhogy most feltankoltam (vettem gyümölcsöt!), és amikor pakoltam a hűtőbe, akkor tudatosult bennem, mennyire nem zavar már, ha nincs itthon kaja. Jó, ez nem csak a kövérséghez kötődött, hanem az évekhez, amikor nem mindig tudtam, hogy mikor tudok megint rendesen bevásárolni, most meg ugye nem azért üres, mert nincs miből, és az azért különbség. De talán mégis jó, hogy a kaja nincs már annyira a fókuszban.

Voltam sétálni. Kezd beindulni a nem bírok egész nap bent kuksolni üzemmód.

Holnaptól munka van, korán kelés van, kevesebb idő van. Viszont holnaptól menő multivitamin is van.

Hát, erre most kíváncsi vagyok.

Ja: 1.680 kalória. Elmondanám, hogy alig jött össze...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr8812097717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása