Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Íme az év vége

2016. december 31. 19:20 - Wailele

Na hát ennyire azért csak megnyitom a netet, innen nem jön be, csak ki ;). De a fészt nem nyitom meg.

Ma reggel, miután tegnap tényleg betartottam, nem bírtam megállni, hogy ne ugorjak rá a mérlegre. Hát ja, 73,2 kg. Arra gondoltam, hogy talán ha megint kevesebbet mutat, hozzáadva a tegnapi bosszús elszánt érzést, talán védeni fog a mai napon. És ez bizony be is következett. 

Mert ma is számolok, és még csak 1.150 kalóriánál tartok. NEM CSINÁLTAM semmi édességet. Mert ugye most megcsinálok egy adag pudingos rizsfelfújtat, az egy nagy jénai tál, akkor két rossz dolog történhet: 1. vagy megeszem az egészet (jesszus, az mennyi kalória, és honnan fogok akkor már megint indulni holnap???), 2. vagy nem eszem meg mindet, az meg azért gáz, mert úgyis túllépem, miatta a keretet, de még marad holnapra is! Úgyhogy egyszerűen csak ittam egy forró csokit (az már benne van az 1.150 kalóriában. Persze még eszek ma, meg amit éjfél után eszek (virsli), az is benne lesz, de cserébe már gyalogoltam tempósan egy órát, plusz tervezek táncolni is legalább egy órát. 

Az éjjel, ahogy vállaltam, letöltöttem jó kis 90-es évekbeli válogatásokat, az még mind tuti táncos, nem house vagy techno. Rányomom az erősítőre, és ADJ NEKIIIIIIIIII :)

 Megcsináltam a YearCompass-t. Hát igen, szomorú, hogy fogyi szempontból ugyanott voltam, mint most, kábé, és a célom is ugyanaz volt ezzel kapcsolatban. De arra gondoltam, hogy nem is olyan régen még minden évben nehezebb voltam, mint az előzőben, és hát először ugyebár megállítani kell a csúszást, utána jöhet az emelkedés... Most nagyon bízom bennünk, és a fogadalmamban.

(Meg az stv-ben is, ami azért támogatni fog már márciustól!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr1312086745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása