Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Namostaztán

2016. december 30. 21:25 - Wailele

Bosszantanak a mai mérési eredmények. Ugyan sokkal jobbra nem számítottam, de azért valahol mégis. A tanulság: ha igazi eredményt akarok, ennél sokkal komolyabban kell venni. Azért jó, hogy ez most történik így, amikor az ünnepre lehet fogni.

Mindenesetre felszívtam magam. Ma nagyon szigorúan számoltam, és mozgás gyanánt gyalogoltam több mint egy órát, jó tempóban, aztán még megcsináltam a hasprogramot is: 10/10/10.

Holnap ugye laza lesz, de nem biztos, hogy fent leszek egész éjjel, viszont mindegy, hogy mikor fekszem, és elsején mikor kelek, az elseje már rendes nap lesz.

Mostantól elvonulás van: vasárnap estig, de lehet,hogy hétfő reggelig nem leszek gép közelében. Ez arra is remek alkalom lesz, hogy átnézzem/átgondoljam az előnynaplót.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr1112084667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása