Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Megúsztam

2016. december 28. 19:58 - Wailele

Jó nap volt a mai.

Nem szerencsés, nem szoktam, nincs is jelentősége, de azért kicsit ráugrottam reggel a mérlegre. Csak kíváncsiságból, mert egyébként ha "bűnözök", nem szoktam másnap mérlegre állni, csak az első normális nap után. És ma már csak 73,5 kg voltam, szóval igen, 30 dekával kevesebb.

Az edzés úgy volt, hogy ma hortobágyi húsos palacsintát készültem sütni, és kellett ásványvíz. Én úgy gondoltam, hogy lesétálunk itt a faluban a boltba, de Gergő azt mondta, menjünk be a Pennybe. A szomszéd város, oda-vissza cc. 15 km. Igaz, nem volt gyors, mert ő gyalog volt, én meg lassan tekertem mellette biciklivel, de a 15 percnyi itthoni edzéssel szerintem felért ;).

De akkor már vettünk valami kaját, mert azért így 3 óra az út oda-vissza a vásárlással együtt, szóval nagyon éhesek lettünk volna. Ami azt jelenti, hogy két pogácsa, jól megdobta a kalóriámat, meg el is fáradtam ahhoz, hogy még akkor álljunk neki főzni. Úgyhogy egy csöppet se bántam, mikor a gyerek közölte, hogy neki nem baj, ha ma valami gyors vacsorát dobunk össze, és holnap lesz a palacsinta. Bevallom, nehezen tudtam volna kereten belül maradni. Így viszont bekaptam egy kis rántottát, még eszek egy narancsot, és kész.

Ja. A hasprogramot ma lehet, hogy kihagyom :P.

Kiszámoltam, hogy ha mindent úgy tartok, ahogy tervezem, akkor január 1-én a 4. lépcsőfokon leszünk.Ez jó hír, azt hittem, a nulladikra csúszunk vissza.

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr4712078731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása