Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Sikernap méréssel

2016. december 23. 19:46 - Wailele

A mai napot abszolút sikerként könyvelem el: egy nap, ami a nagykönyvben meg van írva.

A kalóriám is tökéletes, 1.660, még edzésnek számító cirka 10 km tempós gyaloglás (pedig ma nem is volt edzésnap). Délelőtt úton voltam, de volt itthon főtt étel, amikor nagyon éhesen hazaestem, volt mit ennem.

Készülök az ünnepre, még holnap számolni fogok, és tornázom is, csak hogy ne aznap kelljen, mikor a fiamat várom, mert akkor tuti elmarad. 25-26-án szerintem eszem számolatlanul, annyi szigorítással, hogy nem összevissza. Reggeli-ebéd-uzsonna-vacsora, ha valamit közben megkívánok, azt elteszem a következő étkezésre. Nem nagy megkötés, de pár száz kalóriát tuti megspórolok vele. Kedden mérés (ez talán kicsit visszafog az ünnepben), és aznap(tól) már megint vissza a standard programhoz. Szilveszterig, na az megint egy másik menet lesz :) .

Jól vagyok, mérés volt ma:

Súly 72,9 kg
Mellbőség 100
Derékbőség 91,5
Csípőbőség 106
Combkerület 57,5
Összesen 355

 

Szóval fogytam 70 dekát és 2,5 centit. Tetszik :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr8312070257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása