Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Kezdeti döccenők

2016. december 22. 22:41 - Wailele

Bár ezek a döccenők nem a kezdet, hanem a karácsony számlájára írandók.

Tegnap nem volt erőm írni. Két nap alatt összesen 2,5 órát aludtam. Az utolsó munkanapom volt az oviban is, és megvolt este az Adventi vásár is. Mivel mindenhol karácsonyi hangulat volt, szaloncukorral, sütivel és forralt borral, elég hamar elvesztettem a fonalat. Nem mentem a hízós érték fölé, de azért a lépcsőt nem húztam felfelé.

Ma sem. Ma 1.550 kalóriám volt, és mozogtam is, de a figyelmem nincs ott. Pihentem, aludtam sokat, a legminimálisabb agymunkára vagyok csak képes. A táblázatokra, Rubinababának megírni a mélt, amit ígértem, meg ilyenekre nem. De nem vagyok elégedetlen, hiszen mindjárt karácsony, és ha most nem lennénk ebben együtt, nem tornáznék ennyit sem, és folyamatosan enném a szaloncukrot meg a vendégváró linzert...

Holnap sokat leszek úton, de elintéztem,hogy mérhető/számolható főtt étel legyen itthon, mikor fáradtan és éhesen hazaérek. Csak melegíteni kell majd.

Ja, mértem tegnap reggel. Sajnos testzsírszázalékot nem tudtam, szerintem túl hideg volt reggelre a fürdő a mérlegnek. Ez azt jelenti, hogy mindig kicsit összevissza lesz az értéke, legalábbis tavaszig, mert be kell hoznom a nappaliba, és lehet, hogy csak délután-este fog működni. Majd tesztelem. 

Tehát: 

Súly 74,1 kg
Mellbőség 101
Derékbőség 94
Csípőbőség 106
Combkerület 58
Össz centi 359
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr8812068749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása