Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Egyre könnyebben?

2017. március 12. 22:05 - Wailele

Tegnap képtelen voltam írni, illetve mindent képtelen voltam csinálni - ami nem kötés.

Szerencsére az étkezést nem befolyásolta, könnyen tartottam az 1.670 kalóriát. Csak a mozgás maradt el. Nem húztam lefelé a lépcsőt: megbeszéltem magammal, hogy ha ma megcsinálom, akkor felfelé húzhatom. Holnap nem fogok tornázni, bár edzésnap lesz, mert hosszúzom, és úgy néz ki, ma éjjel nem alszom (a későn-fekvős-későn-kelős ciklusból jövök ki így). De a miniszünetben (5 nap itthon egyfolytában) vissza fogom állítani. Bár tulajdonképpen mindegy volna.

Az edzés különben Péntek Enikő egyik edzése volt. Azokat a gyakorlatokat, amikor fekvőtámaszt kellett csinálni (karhajlítással együtt), azokat súlyzós gyakorlatokkal helyettesítettem, amikor csak fekvőtámaszban kellett lenni, azokat megcsináltam. Egyelőre úgy néz ki, bírta a csuklóm, holnap meglátjuk, lesz-e következmény. 32 perc volt az edzés, és elégedett vagyok, mert jól bírtam ahhoz képest, hogy nem a light, hanem ez már a zóna 1 sorozatból volt. Ez egy kardió-erősítő intervall edzés volt. Nem akartam kart (a csuklóm miatt), és nem akartam hasizom-edzést (a hasprogram miatt). Azt is megcsináltam, 31/31/31, de kettő együtt sok lett volna.

Ma is jól ment a kaja, 1.690 kalória, sok alma és rengeteg (majdnem 4 liter) víz. De az emésztésem még mindig nincs rendben. Igazán nem tudom, mit tehetnék még :(

Ja. Tisztíthatok...

Tegnap mérés is volt, semmi extra, az értékek nagyjából ugyanazok. (plusz 10 deka, mínusz fél centi)

A 61. lépcsőn vagyok. Ez azért érdekes, mert a 70. nagyjából a harmada a teljes útnak. Fura, mert ahogy teszem fel a számokat a kis táblámra, az az érzésem, hogy ez lesz az utolsó, hogy szükség lesz rájuk. Úgy értem, most végig fogom vinni. A mai különben zsinórban a 15. nap volt, és azt remélem, hogy most a következő 10 nap nagyon eredményes lesz. És ahogy telik az idő, és egyre több jól megtartott napon vagyok túl, egyre könnyebbnek kell lennie, hiszen az idegpályák erősödnek, a régiek pedig kopnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr3212333595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása