Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Ócska cipő!! :(

2017. március 09. 22:44 - Wailele

Nagyon jól ment a mai nap is, ami a kaját illeti. Viszonylag könnyen mondtam nemet azokra a dolgokra, amik már nem fértek bele, és azokra, amik miatt esetleg nem ehetek rendesen. Mint például a tábla csokira, ami megfordult a fejemben, de arra a rengeteg halmozódó kajára gondoltam, ami a hűtőben gyűlik. Ha okos vagyok, a hétvégén nem kell főznöm, ha ilyesmit csinálok, akkor viszont csomó megromlik, és szórhatom a kukába.

Fáradt voltam - nem tudom, milyen alapon, mikor 10 órát (!) aludtam. Szóval nehezen vettem rá magam a mozgásra, de végül nem csak sikerült, hanem rendesen átöltöztem, sportmelltartó, póló, meg ami kell, azzal, hogy végigcsinálok egy BodyJam-et. (Hiányzik a Cindy, de még mindig érzem a csuklómat) De közbeszólt a cipő.

Vettem egy cipőt látatlanban. Olcsó volt, de azt gondoltam, a Decathlon az márka. Hát lehet, de az olcsó ott is ócska. Már mikor először felvettem, akkor éreztem, hogy nem stimmel, de nem akartam a kolléganőm segítségét kisebbíteni, hát örültem és lelkesedtem. Megpróbáltam vattával kiegyensúlyozni, de ma már világossá vált, hogy nem járhatok és nem futhatok benne. Gondoltam, megtartom benti tornacipőnek, arra talán még jó lesz. Hát nem. Már öt perc után éreztem, hogy csavarja a lábam, 24-nél már aggódtam, úgyhogy inkább hagytam. Szóval vagy meg tudom csinálni, vagy megy a kukába. Most megint beletelik pár napba, míg kialexanderezem!

A hasprogramot emeltem: 31/31/31. Nem tudom, van-e értelme, hiszen a lábemelést eddig se tudtam végigcsinálni pihenés nélkül. De a felüléseknél meg a plank-nél meg úgy éreztem, elbírom...

Ma abban a rövidtávú célnadrágban voltam, amit pár napja fedeztem fel. Bár talán még kicsit korai. Nem szorít, csak olyan szerencsétlen helyen van a zseb varrása, hogy félek, kikezdi a feszülés. 

Ja. Mérés:

Súly 69,5 kg
Mellbőség 97
Derékbőség 87,5
Csípőbőség 103
Combkerület 56
Összesen 343,5

 

Elég jó, bár a grafikon rajzolásnál szembesültem vele, hogy ennyi centi már voltam :). Viszont a súlyom most már tényleg 70 alatt van (remélem, így a lélektani határt végre átlépve kicsit felpörögnek a dolgok), és a %-ok is javultak, a testzsír például 40 alá ment ( az eredeti 42 volt). Szóval 8 hétnyi lépcső után 4 kilónyi fogyás - még mindig hozom a papírformát...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr9512326197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása