Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Hétvégén könnyebb

2017. február 12. 21:00 - Wailele

Kicsit egyedül érzem magam ebben a fogyiban. Rubinababa nem ír, nagyjából sehova :(. 

Mindegy, szerencsére most a motivációm elég erős - a bizonyos fogadalom -, úgyhogy megvagyok. 

A mai nap átlagos volt, 1.690 kalóriával. Felemeltem a hasprogramot 25/25/25-re, ez már lassan eléggé számít. Ma volt haskenegetés is, ahogy enyhül az idő, nem olyan nagy kihívás. Ma is ráálltam a mérlegre, csak úgy kíváncsiságból: 71 kg. Na alakul lassan. Talán az is segít, hogy végre elfogadtam, hogy ennyi vagyok és kész. De Azért valami működik, mert ma percekig álltam a tükör előtt félmeztelenül, hogy ne mondjam, csodáltam magam, hogy milyen jól nézek ki. Jó persze, mert tükör előtt behúzom a hasam és kihúzom magam, de hát volt idő, amikor ez nem sokat segített :P .

Fonal-weboldalakat válogattam ma. És nézem a Bűbájboszikat, abban olyan jó kis ruhák vannak, mindig inspirált.

Átválogattam a nadrágokat, talán nem kell többet ezekben a bő-trottyos nadrágokban járni. Van 3 és fél  pont jó nadrágom, olyan is van (azon kívül, amit hordok), amit tuti soha többé nem kell felvennem, mert annyira nagyok, és van kettő rövidtávú célnadrág.

Holnap lemondom az ebédet (amit vacsorára hoznék haza). Rájöttem, hogy az zavar leginkább, hogy itt a sok kaja, és félek, hogy ki kell dobni őket, megenni meg nem lehet. Régebben attól féltem, hogy nem lesz elég, és főznöm kell. De most úgy vagyok, hogy jobban járok - fogyi szempontjából mindenképp -, ha olyan kaját eszem, amit én csináltam. Maradt csomó paradicsomleves, 1100 kalóriányi túrós krumplisaláta , és még egy adag rizs is. Ez két napnyi vacsorára elég!

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr5812252370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása