Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Holnap mérés

2017. február 10. 23:05 - Wailele

A vitamin működik. Ma is folyik az orrom (sőt), de ennyi. Az erőm is viszonylag rendben van, és fájdalmam egyáltalán nem volt - most jut eszembe. Így múlt időben, mert szerintem már kifelé megyek.

Ma nem kellett tornázni, csak a hasprogramot csináltam meg 21/21/21. 

A mai nap viszonylag nem volt nehéz. Igyekszem február 25-ig tartani a lépcsőket, akkor viszont lesz egy laza nap süteménnyel és tortával. A jövő péntek lesz még érdekes, a farsang az oviban, de nem kövezem meg magam, ha az a nap elcsúszik. Megteszem, amit tudok.

Félek a holnapi méréstől. Attól, hogy elbújtam a mérés elől egész héten azzal az ürüggyel, hogy reggel korán nem reális, és mi lesz, ha holnap nem reggel korán sem lesznek szebbek az értékek... Meglátjuk. És hát jövő héten délutános leszek, Akkor talán könnyebb lesz. Viszont ma reggel egy régi egész kicsi bugyit vettem fel, és már belefért a hasam. És a derekamon is úgy érzem, hogy kisebb.

Előkotortam a kisebb nadrágokat, holnap felpróbálgatok párat, hátha le lehetne cserélni ezt a sok cirkuszi sátrat, amikben most járok.

És kerestem a pinteresten kötésmintákat. Na azt tényleg alig várom! lehet, hogy Pesten veszek pár kelléket a kötéshez.

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr1612248150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása