Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Betegen

2017. január 26. 19:57 - Wailele

Tegnap elrontottam. Tulajdonképpen szándékosan. Éreztem, hogy most már nagyon feszít, és tudtam, hogy előbb-utóbb úgyis átszakad. Jól becsokiztam, úgy igazán, azaz nem maradt bennem semmi feszültség.

Ma már teljesen rendben is ment minden, 1.630 kalóriával zártam, és végre rendes vacsorát ettem. Ugye ez jelezte a közelgő szakadást, hogy már napok óta mindig feszegettem a keretet, és csak nagy erőfeszítés árán sikerült este mégis megtartani. Jól van, ez is megvolt, most egy darabig nyugi lesz.

Holnap NEM kell mennem továbbképzésre. Mondtam a főnöknek, hogy nem biztos, hogy fel tudok kelni reggel, szóval ha nem érnék oda, ez lesz az oka, de megteszek mindent. Azt mondta, akkor ne erőltessem, úgyis eggyel többen vagyunk, ha nem jövök, nem kell valakinek külön autóval jönnie. Éljen.

Ez azt jelenti, hogy a holnapi rizikófaktor kipipálva.

Még nem tudom, a mozgással hogy lesz. Meglátom, mennyire lesz erőm.

1 komment
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr5812158621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamina91 2017.01.27. 09:52:29

Nem baj, ilyen is kell néha, annál erősebb leszel, mikor túllépsz ezen. Ma pihenjél, gyógyuljál!
süti beállítások módosítása