Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

26. lépcső, szép eredmény

2017. január 24. 20:16 - Wailele

Nehezen bírom most, Tegnap is nehéz volt, csak a mai mérés tartott vissza, ma pedig a mérés eredménye :) . De ilyen kicsire voltam tőle, hogy vegyek egy tábla csokit. Mondjuk nem is mondok igazat, mert hiszen az, hogy elrontsam, az nem volt az eszemben. Ezért nem is mentem be a boltba. Azt tudtam, mennyi a keretem, tudtam, hogy ahhoz nagyon ki kellene számolnom, hogy ehessek csokit, azt meg nem akartam, hogy bemegyek, válogatok, aztán úgyis üres kézzel jövök ki, mert 700 kalóriából (amennyi a keretem) úgyse ehetnék annyi csokit, amennyit szeretnék most.

Cserébe kenyeret ettem, ami szintén nem éri meg, de olyan halkrém volt itthon, amit nagyon szeretek.

Most persze itt állok, még csomó idő van az estéből, én meg már mindent megettem, amit szabad volt. Nem baj, azért jó, hogy így is tudom tartani. Valószínűleg iszok egy kapuccsinót, akkor 1.740 kalóriával zárok. Ugyan régen volt már, hogy nem álltam meg 1.700 alatt, de ez azért még bőven belefér.

De olyan jó megy most, a mérés is lelkesített:

Súly 71,3 kg
Mellbőség 98,5
Derékbőség 89
Csípőbőség 105
Combkerület 56,5
Összesen 349

 

Vagyis az előző méréshez képest 60 dekával és másfél centivel vagyok kevesebb.

A péntektől tartok kicsit, szakmai napra megyünk már negyed 8-kor, tehát reggeli előtt, fogalmam sincs, mit eszünk ott, talán megint elvisznek minket ebédelni, de erre nem lehet számítani, szóval az a legnagyobb baj vele, hogy egyáltalán nem tudok tervezni. Talán meg tudom állni, vagy úgy alakul, hogy nem is lesz módom megszegni a diétámat, de a sóvárgást már most nagyon erősnek érzem.

Na jó, egyelőre addig is el kell jutni :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr3812151445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása