Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

A város kísértései

2017. január 19. 21:41 - Wailele

Ügyesen oldottam meg ma a kaját. el kellett jönnöm az oviból még ebéd előtt, de elutaztam, mielőtt hazajöhettem és ehettem volna, úgy, hogy tudtam, fél öt körül érek majd haza. Ami azt jelenti, hogy vagy veszek valami szutyok hideg kaját, vagy éhezem, aztán a konyhán összeszedem a kajámat, és itthon eszem rendesen. De leszerveztem, hogy az ovi és az utazás között a konyhán megehessem a rendes ebédet. Így aztán simán megúsztam a napot 1.690 kalóriával. Pedig reggel elkapott az ékszíj: kakaó volt, és abból elég plusz egy-két deci, és mindjárt már reggel 9-kor 600 kalória volt bennem. Szerencsére az ebéd ma nagyon könnyű volt: húsleves és paradicsommártás kockázatmentes FŐTT (azaz zsiradékmentes) hússal és krumplival

Nagyon bölcsen döntöttem. Még sose figyeltem fel arra, amire ma. Én mindig azt gondoltam, milyen nehéz nekem, mert az oviban ugye elém teszik a kaját, és hogy az milyen kísértés. De basszus, az legalább viszonylag/többnyire egészséges, és olcsó. Hát barátom, az semmi ahhoz képest, amit ma álltam ki - és amit az átlagembernek naponta ki kell állnia egy városban! Nem tudtam megtenni öt métert, hogy ne nyomtak volna az arcomba egy hamburgert, pizzát, sütit, gyrost vagy más ilyen-olyan kaját, de legalább egy habos kávét! Ha éhesen megyek oda, vagy elcsábulok, vagy szenvedek.

Most azt gondolom, könnyű nekem, aki csak a hegyi házikó és a falusi óvoda között ingázik nap mint nap, és még csak egy kajás óriásplakát sincs a szemem előtt. 

Azért kalózkodtam egy kicsit. Egyrészt volt ünnepelni valóm, mert elég sok pénzt hoztam haza a boltból, másrészt csak megkarcolt ez a reklámdömping: vettem egy literes light-kólát...

Nem fáj a torkom, lement a puffadás a hasamról, jól van a gyomrom, most felfázásos tüneteim vannak (MI JÖN MÉG?). Igaz, hogy minden nyavalya csak egy-két napig tart, de a fenébe is, hiába, ha ilyen láncreakcióban!!

Remélem, szombatom már TELJESEN jól leszek, mert most már illene is, és szeretném is folytatni az edzést. És a jóidő is jön :)

Új motivációval bővítettem az előnynaplómat. Imádok kötni, de nem kötök, mert... Mondanám, hogy mert a kötött kövérít, de nem azért. Hiszen most is hordok kötöttet. Olcsót, kínait. De a ruha készítéssel más a helyzet. Ugyanúgy, mint a varrásnál, azt is azért hagytam abba. Ha az ember kövér, akkor többféle ruhát, anyagot, fazont fel kell próbálnia, mire nagy nehezen talál olyat, ami még így is vállalható. Ez azért elég nagy kockázat, ha mindezt több órás/napos alkotó munka előz meg, és akkor derül ki, hogy bocsi, ez a fazon nem a tiéd. A kötött holminál ez talán még élesebben így van. Na de majd most...!

Holnap mérés. Jó korán :P

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr912139151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása