Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Kis gödör

2017. február 20. 21:37 - Wailele

Arról volt szó, hogy amikor felkelsz a fotelből és elindulsz a célod felé, óhatatlanul lesznek az úton bukkanók, gödrök, akadályok, és hogy ez nem azért van, mert "rittig-dafke", hanem mert a fotelben üldögélve persze, hogy nem kerülsz még a közelébe se. Arról is volt szó, hogy a rossz dolgokat azért teremtjük, hogy észrevegyük és tisztíthassunk rá.

Na ezt most tipikusan így éreztem. Nem volt semmi gond, eltekintve attól, hogy alapból alacsony volt az érzelmi energiaszintem napok óta. De semmi különös, bár mozogni nem bírtam, de a kalóriát tartottam szépen. Aztán estefelé éhes lettem, és egy gonosz kis manó elkezdett uszítani, hogy ha már úgyis a hülye edzés miatt lefelé kell húzni a lépcsőt, akkor meg már nem tök mindegy? (Ennyit arról, hogy majd így motiválom magam a mozgásra: nem hogy nem mozogtam, de még a kajám is elszállt :P ).

De utána (igen, este 10 után) még képes voltam végre valami érdemit dolgozni.

Ma reggel pedig teljesen magától értetődően rontottam el, mintha ez volna a világ legtermészetesebb dolga. Viszont takarítottam, vasaltam, mostam, egyáltalán, felkeltem a fotelből, és a hasprogramot is végre megcsináltam. Úgy látszik, most csak az egyik féle talpraállásra volt energiám.

Mindegy, ez van, holnap vigyázok. A lépcsőm szerencsésen visszacsúszott a 9 nappal ezelőttire. De legalább valamit most kitisztítottam...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr6312276829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamina91 2017.02.21. 08:16:32

Ez a most már tök mindegy gonosz manó sugallat nekem is ismerős, túlságosan is. Őt kellene eltüntetni végleg!:)

Wailele 2017.02.23. 21:19:50

Ja. Erre mondta egyszer egy sovány, hogy "Miért, ha kilyukad az autód kereke, körbemész és kilyukasztod a többi hármat is?" ... Hát, ők nem értik. Remélem, hamarosan mi sem :)
süti beállítások módosítása