Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Sikerült!

2017. február 15. 23:09 - Wailele

Működik a terv. Ki tudja, talán kellett ez a tegnapi nap...

Elért az a fajta hasmenés, ami történik akkor, ha az ember egy ideje viszonylag egészséges étrenden tartja a testét, és hirtelen rázúdít egy csomó szörnyűséget. Ilyenkor a test mérgezés-szerűt érzékel, és kilöki magából az ártalmas anyagokat.

Ma nem mértem magam, zabálás után úgysem reális, csak elveszi a kedvem. Holnap biztos mérlegre állok, de az sem lesz reális a mai 700 kalória miatt (ja, igen, sikerült a helyrehozós terv szerint). Viszont ha sikerül megtartani a pénteket is, akkor a szombati mérés már érdemi lesz, akármennyit is mutat majd.

Viszont ma egész nap fáztam, éppen csak edzés alatt nem. Ezt is a mai alacsony kalória számlájára írom.

Az edzés immár 23 perc volt, és ezt meg is tartom. Cindy 2-es, ami a könnyített verzió. Nem volt kedvem, féltem a gyengeségtől, azt gondoltam, ha 10 percet megcsináltam, oké lesz (nem tudom, megfigyelted-e, múltkor is ez volt...), erre még növeltem is a végén az adagot... Nemsokára futni is fogok. Most még nem, mert 3/4 ötkor, mikor hazaérek, épp túl vagyok félórányi gyalogláson, rögtön utána nem kívánok futni, utána meg sötét van. De jövő héten délelőttös leszek, ha ilyen idő lesz, már biztos, hogy kicsalogat...

Holnap jó lesz. Tele a hűtő könnyű egészséges kajával, az ebéd pedig rakott krumpli lesz (na azzal azért óvatosan...).

Úgy örülök, hogy talán sikerül megúszni a farsangot! Utána pedig március 24-ig nincs semmi vészhelyzet!

Azért az is jó volt ma, hogy kicsit féltem, hogy sűrű lesz a program: Mártival volt találkozóm, Rubinababával konzultáció, meg még edzés is. De a konzultáció elmaradt, így belefért könnyebben. Mindig kicsit aggódom az idő miatt, mikor edzés nap van, még nem teljesen alakult ki a szokás. De azt megjegyezném, hogy ebben a hónapban már megvolt annyi edzés, mint egész januárban, és még csak 15-e van.

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr5512264738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása