Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Ezt megúsztam!

2017. február 01. 20:12 - Wailele

Ma nem kellett menni dolgozni, a jeges utak miatt. Ezt kérem a fogadalmam következményének tekintem, avagy égi segítségnek.

Ma ugyanis pogácsa az ebéd, és tudni kell, hogy irtó finomra csinálják a csajok a konyhán! Csakhogy egy pogácsa csaknem 10 deka. Azaz cirka 400 kalória. Azaz egész nap ÖSSZESEN mindössze 4 pogácsát lehetne enni, és akkor még ihatnék egy kávét, de aztán ezzel kész is. Na most, egy adag ebédhez 3 db jár. Plusz az oviban is kapnék egyet biztos. És akkor tartsd meg a diétádat.

Nincs jó megoldás, mert ha erős leszek, és lemondok, akkor feszítés van, és előbb-utóbb duplán megfizetek érte. Le is mondhatnám aznapra az ebédet, de félő, hogy annak ugyanez lesz az eredménye (mondjuk még ez lenne a legokosabb megoldás. csakhogy erre meg képtelen vagyok jelenleg, több okból). Félretehetnék másnapra, de akkor meg a másnapot is nehezítem.

Ha viszont nem kell menni dolgozni, az bőőőőven kárpótol, hovatovább nincs feszítés meg lemondás, mert meg vagyok fizetve érte.

Ez még külön jó azért, mert csak fél tízkor derült ki, én meg direkt nem reggeliztem, és hagytam magam későig aludni, hogy így spóroljak kalóriát. Így délben itthon megettem a kis rántott levest tegnapról, tehát egy órakor még csak 280 kalória volt bennem. Úgyhogy ma megettem a fagyasztóban lapuló virslit (nem könnyű beiktatni, mert sok a kalóriája, de így most pont belefért, és nem kellett főznöm), forró csokit vacsoráztam, és még mindig van 160 kalóriám, amivel fogalmam sincs, mit csináljak,vagy csináljak-e valamit.

Edzés is volt ma. Pedig nem is volt edzésnap. De csináltam a februári habit trackert, és véletlenül beikszeltem a mai napot, és csúnya lett volna kiradirozni, és nem is sikerült volna teljesen, szóval ez volt az egyszerűbb.

Azt is elhatároztam, hogy egyik edzés kardió lesz, a másik meg erősítő. Úgyhogy előszedtem egy régi Cindy Crawford anyagot (két 40 perces elég kemény edzés, de jól átmozgatja az egész testet). Persze ma csak 20 percet csináltam, és pörgettem is, mert ha végigcsinálom az első 20 percet, ami még mindig csak láb-csípő, akkor holnap nem tudok felkelni. 

Ahogy ülök a fotelban egész nap (mikor itthon vagyok és dolgozom), és felkelek pár óra után zsibbadt fenékkel, azon csodálkozom, hogy egyáltalán fogytam 2 centit csípőből...

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr2712174192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása