Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Kis időkavar

2017. január 30. 10:42 - Wailele

Tegnap rendben ment minden, kis mozgás meg hasprogram is. Meg a kalória is - végül 1.630 kalóriával zártam. De kicsit összekavartam a napot - szándékosan.

Itt fent a sötétben olyan, mintha mindig este/éjszaka lenne, mindig ég a villany, teljesen összezavarodik a biológiád. Ráadásul a betegség miatt is máshogy aludtam, szóval  nem csoda. Így végül napok óta majdnem délben keltem, és hajnalig fent voltam. Na ennek véget kellett vetni. Egyrészt a héten délelőttös vagyok (ma szabadnapos vagyok, de holnaptól), ráadásul holnap mérés, de méghozzá hónapzáró értékelő mérés alig egy héttel a bűnözés után. Semmi kedvem a szükségesnél rondább értékekkel zárni!

Ezért az éjszakázást választottam, viszonylag korai felkeléssel. Fél ötkor mentem aludni és nyolc után keltem. Úgy tervezem, hogy hat körül ágyba bújok, olvasok, és elalszom, mikor érzem. Így reggel elég alvás után fogok kelni, és hiába, hogy korán, mégis reális lesz a mérés (arról nem beszélve, hogy érdemben leszek jelen a nap során).

Jó, hogy ma nincs edzés, úgy számolok, kicsit be leszek lassulva :) . A kajával nem lesz gond. Igaz, hogy korábban keltem, mint az utóbbi napokban, de mégis rövid lesz a nap. És még rengeteg főtt kajám van. Egészséges fajta.

Szólj hozzá!
Címkék: fogyás fogyiklub

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr1812168322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása