Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Egy teljesen jó nap

2017. január 02. 22:43 - Wailele

A mai nap nagyon jól alakult. Nem ettem reggelit, nem jutott eszembe, amikor meg már eszembe jutott, akkor inkább kivártam az ebédet. Húsleves volt, úgyhogy még gyorsan ettem egy tányér gabonapelyhet is. Vendégem volt, hozott egy tábla csokit, azt ketten megettük, de mivel sokat volt itt, mire elment, már csak kevés idő volt a napból. Még belefért egy adag húsleves, gyorsan megcsináltam a hasprogramot (12/12/12), és kész vagyok a nappal.

Közben rájöttem, miért nem javultak romlottak a zsír/izom értékeim, pedig gyalogoltam egy órákat naponta. Hát azért, mert ez nem volt több, mint amit mindig csinálok. Amikor dolgozom, félóra gyaloglás oda, félóra vissza. Most nem dolgozom, tehát ezzel az egy óra sétával még csak annyit mentem, amit akkor is mentem volna, ha dolgoznék, semmi extra mennyiség nincs benne :( .

Holnap mérés, most már csakugyan, nagyon kíváncsi vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr2212092591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása