Fogyás SVT-vel

Fogyásnapló jóban rosszban

Első lépések

2016. december 18. 17:22 - Wailele

Együtt fogyunk Rubinababával. A motivációs szakaszban járunk, és jó, mert jutnak eszembe jó dolgok. Csendesen növekvő lelkesedéssel várom a kezdést.

Még nincs teljesen kész az előnynaplóm (mondjuk, az sose lesz teljesen kész),de legalább találtam nagyon motiválót.

Rendeltem multivitamint, kábé 3 hónapra, az sokat fog segíteni. És találtam egy új célt, ami nagyon nagy és nagyon motiváló, és nagy kihívás:

Hulát akarok táncolni a nyári fellépésemen!

 

(Ráadásul egy olyan férfi előtt, akit mindig vonzónak találtam...) Na most. Ez akkor is kihívás, ha 60 kiló vagyok és csinos. Fogalmam sincs, hogy fogadná a közönség (engem énekelni hívnak). De két dolog biztos:

  1. Ilyet csak akkor csinál az ember (mármint én), ha igazán jó alakja van. 
  2. Fellépni valamivel, aminek kétes, mondhatni kétélű a fogadtatása, csak akkor szoktunk, ha kellő önbizalommal rendelkezünk... És ez 14 kiló fogyással éppenséggel megszerezhető ;)

Szóval hajrá, leszedtem egy csomó zenét és koreográfiát, sőt spéci hula-alapú edzést is. Holnap még egy konzultáció, és kedden indulunk. Jaj :) .

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogynimindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr6412055831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása